Temperatura:
Ciśnienie:
Wiatr:
Dzisiaj jest: 23 października 2014 | Imieniny: Igi, Seweryna

Grzegorz Napieralski za kandydatem Mikołajem Kostką
Sobota, 06 Listopada 2010 14:39

Przewodniczący Sojuszu Lewicy Demokratycznej Grzegorz Napieralski odwiedził Jarocin. Przekonywał, że w wyborach na burmistrza miasta korzystnie będzie zagłosować na Mikołaja Kostkę.

- Każde miasto musi mieć wsparcie w Warszawie, bo tam zapadają ważne decyzje. Jeżeli Mikołaj wygra, to my w klubie parlamentarnym jesteśmy do jego dyspozycji - zadeklarował Grzegorz Napieralski w trakcie spotkania wyborczego w kinie "Echo". Wtórował mu poseł Leszek Aleksandrzak, przewodniczący partii w Wielkopolsce. Obecność polityków przyciągnęła uwagę mediów, pojawiły się nawet ekipy ogólnopolskich telewizji.

W trakcie spotkania swoją akcję przeprowadzili kandydaci z obozu obecnego burmistrza, Adama Pawlickiego. Na czym polegała i co przyniosła?

Przeczytaj w "Gazecie Jarocińskiej"

(igi)

fot. Stanisław Dziekański



Dodaj tę stronę do ulubionych:

 

Comments  

 
+5 #151 Guest 2010-11-07 20:26
i najlpszy:
"Jarociniacy zasługują wreszcie na traktowanie ich serio!"

Ja nie czuję się potraktowany serio!
Cytuj | Zgłoś komentarz
 
 
+5 #152 Guest 2010-11-07 20:28
A pamiętacie Państwo hasło:
"JAROCIN POTRZEBUJE GOSPODARZA, NIE BURMISTRZA! " które Kostka tak często i z radością przytaczał np w trakcie debaty?

Oto hasło Kuby Kwaśnego z Tarnowa:
"TARNÓW POTRZEBUJE GOSPODARZA, NIE PREZYDENTA! "

żeby i to ściągać... ehh :-x
Cytuj | Zgłoś komentarz
 
 
-4 #153 Guest 2010-11-07 20:28
Cytuję pytanie:
i najlpszy:
"Jarociniacy zasługują wreszcie na traktowanie ich serio!"

Ja nie czuję się potraktowany serio!

A Twój szef traktuje Cię serio ???
Cytuj | Zgłoś komentarz
 
 
+4 #154 Guest 2010-11-07 20:32
mój szef nie jest czerwonym kopistą :D
A swoją drogą, mylisz mnie z kimś, bo nie jestem związany z polityką
Cytuj | Zgłoś komentarz
 
 
-3 #155 Guest 2010-11-07 20:37
Cytuję pytanie:
mój szef nie jest czerwonym kopistą :D
A swoją drogą, mylisz mnie z kimś, bo nie jestem związany z polityką

A czy ja coś powiedziałem, zapytałem tylko ;-) a Ty udzieliłeś mi odpowiedzi jakiej nie oczekiwałem - nie mogę mylić bo nie znam i poznać nie zamierzam ;-)
Cytuj | Zgłoś komentarz
 
 
+5 #156 Guest 2010-11-07 20:43
a czemu nie, ja tam chętnie o poglądach porozmawiam, przy ..soczku, czy czymś innym 8)
Cytuj | Zgłoś komentarz
 
 
-1 #157 Guest 2010-11-07 20:45
Cytuję pytanie:
a czemu nie, ja tam chętnie o poglądach porozmawiam, przy ..soczku, czy czymś innym 8)

sorry mam dosyc znajomych, nowych nie potrzebuję, choć dzięki za propozycję
Cytuj | Zgłoś komentarz
 
 
-1 #158 Guest 2010-11-07 21:10
Cytuję pytanie:
Kolejny cytat potwierdzający jak bardzo nas kłamie Kostka:
"To czytelny, jasny program pokazujący dziesięć flagowych, najważniejszych
problemów, które trzeba rozwiązać w Jarocinie."


Jarocin i Tarnów mogą mieć takie same problemy! A ten program jest stworzony wspólnie w sld.
Cytuj | Zgłoś komentarz
 
 
-3 #159 Guest 2010-11-07 21:12
Cytuję Łukasz:
Całkowita kompromitacja KOSTKI plagiat plagiat i jeszcze raz plagiat

żaden plagiat! tylko wspólna praca!
Cytuj | Zgłoś komentarz
 
 
0 #160 Guest 2010-11-07 21:20
Żrecie się jak psy o te stołki
Cytuj | Zgłoś komentarz
 
 
-6 #161 Guest 2010-11-07 22:08
do ted - jestem juz spowrotem, swiat idzie do przodu i teraz dla bezpieczeństwa pociech buduje się boiska ze sztucznej trawy lub zalewa tartanem, a oba nasze boiska są do tego gotowe.
Cytuj | Zgłoś komentarz
 
 
-8 #162 Guest 2010-11-07 22:12
do kaja - zaskoczę Ciebie Kostka ma jeszcze w zanadrzy drugi program troszeczkę uboższy i przygotowany we współpracy z koalicjanten czyli Niezależna Inicjatywą Obywatelską WOLNY JAROCIN, lecz obiektywnie trzeba przyznać, że ten SLD-owski jest lepszy ale tamten za to nasz, Kaja popatrz jaka politykę miłości uprawia obóz Pawlickiego ich nie interesuje polemika tylko chamska zadyma na co im niebawem odpowiemy "gwałt niech się gwałtem odciska"
Cytuj | Zgłoś komentarz
 
 
-4 #163 Guest 2010-11-07 22:25
do admini, jarociniak, pytanie czyli ludzi z jedynie słusznego obozu Adasia, plagiat jest wtedy gdy kto użyje bez wiedzy i pozwolenia czyjegoś dobra np. intelektualnego . Teraz "kochani" odpowiedzcie mi czy mieliście prawo do użycia w kampani wyborcze zastrzeżonego w UE logo Europejskich Socjalistów czy może ZROBILIŚCIE PLAGIAT za co prawdopodobnie te osoby odpowiedzą!
Cytuj | Zgłoś komentarz
 
 
-4 #164 Guest 2010-11-07 22:40
no to kostka z pawlickim niech się zabijaja a w drugiej turze widzimy się z panem dworzyńskim i półrolniczakiem ....
Cytuj | Zgłoś komentarz
 
 
-2 #165 Guest 2010-11-07 22:43
marek - wszystko byle nie Pawlicki
Cytuj | Zgłoś komentarz
 
 
+2 #166 Guest 2010-11-07 22:46
i bardzo dobra decyzja panie rączka a pan kostka niech schowa te sabelki i do merytoryki się weźmie a nie gierki z wielkiej polityki mu w głowie.. tu ważny jest samorząd a nie jazdy z pawlickim- on sie sam skończy...
Cytuj | Zgłoś komentarz
 
 
-2 #167 Guest 2010-11-07 22:52
ktoś musi walczyć z Pawlickim a reszta kandydatów chyba jednak nie ma odwagi i chce się przedostać "psim swędem" ale skoro taka ma być cena wolności to ok.
Cytuj | Zgłoś komentarz
 
 
-3 #168 Guest 2010-11-07 22:58
no z tego co widziałem w debacie to dwójka półrolniczak i dworzyński raczej pawlickiemu nie odpuszczą ale po śadachh się raczej nie mają z nim zamiaru bujać... a pan kostka to moze się do pisu zapisze bo tam ostanio krzykactwo i arogancja są w cenie...
Cytuj | Zgłoś komentarz
 
 
-3 #169 Guest 2010-11-07 23:11
Panie Rączka, może czas już zacząć coś robić niż emanować złością. W wielu kwestiach, o których piszesz, masz rację, ludzie na Konstytucji mogli by Cię naprawdę zacząć szanować, ale Ty dzisiaj np. wieszałeś jakieś banerki (czyli poziom Pawlickiego), użyli logo, może i masz rację, to dlaczego ten poseł z kalisza wychwalał tą publikację, może ogłoś że Wolny Jarocin nie popiera takich plagiatów z obu stron i jest jedną z niewielu prawdziwych niezależnych organizacji takich jak Kycia, bo gościu coraz bardziej zaczyna mi się podobać: nie podbija sztuczkie sondaży, od wielu tygodni mówi tak samo, a nie przygotowanymi na szybko sloganami. Szkoda czasu na gierki Panie Rączka ma tak Pan wiele jeszcze do zrobienia na Kostytucji
Cytuj | Zgłoś komentarz
 
 
+3 #170 Guest 2010-11-07 23:17
Wygra i tak Adam Pawlicki, jeśli nie uda mu się w pierwszej, to na pewno w drugiej turze; i tyle.
Cytuj | Zgłoś komentarz
 
 
-5 #171 Guest 2010-11-07 23:17
polityka informacyjna p. Pawlickiego -miało być tak pięknie zapraszam www.marcinpolrolniczak.pl - obiecanki komitetu Teraz jarocin...
Cytuj | Zgłoś komentarz
 
 
0 #172 Guest 2010-11-07 23:20
tyle ile mogłem tyle zawsze robilen bo ja tutaj mieszkam a banerki i ja i nasi ludzie będą wieszać po to aby ludzie wiedzieli komu zawdzięczają taki stan rzeczy, i wogóle nie zależy mi na mandacie radnego, bo można coś robić nie będąc radnyn i dlatego ja NIE STARTUJĘ Z OKRĘGU NASZEGO KOCHANEGO OSIEDLA, a coś dobrego można robić wszędzie, i ja nigdy nie bedę zabiegał o szacunek na siłę albo mnie ktoś akceptuje takim jakim jestem albo nie, jak nie będzie mnie obgadywał potajemnie za plecami tylko powie prosto w twarz to ja taka osobę też uszanuję. tyle w temacie
Cytuj | Zgłoś komentarz
 
 
+2 #173 Guest 2010-11-08 00:11
Ale nie odpowiedziałeś mi na pytanie: Czy Wolny Jarocin popiera kopiuj - wklej Kostki i tanie "występy" ludzi Pawlickiego, czy też jest poważną siłą samorządową i neguje oba zachowania za równie pogne potępienia. Cytuję Sebastian Raczka:
tyle ile mogłem tyle zawsze robilen bo ja tutaj mieszkam a banerki i ja i nasi ludzie będą wieszać po to aby ludzie wiedzieli komu zawdzięczają taki stan rzeczy, i wogóle nie zależy mi na mandacie radnego, bo można coś robić nie będąc radnyn i dlatego ja NIE STARTUJĘ Z OKRĘGU NASZEGO KOCHANEGO OSIEDLA, a coś dobrego można robić wszędzie, i ja nigdy nie bedę zabiegał o szacunek na siłę albo mnie ktoś akceptuje takim jakim jestem albo nie, jak nie będzie mnie obgadywał potajemnie za plecami tylko powie prosto w twarz to ja taka osobę też uszanuję. tyle w temacie
Cytuj | Zgłoś komentarz
 
 
-2 #174 Guest 2010-11-08 00:25
Objechałem dzisiaj Jarocin wszesz i wzdłuż i naprawdę głoszących takie tezy zapraszam do przedszkola, bo tam uczą się liczyć. Jeżeli Pawlicki ma 90 % bilbordów, to chyba te bilbordy są jakieś niewidoczne, wg mnie jak ma 45 - 50 %, bo i Czechak i Kostka też są mocno porozwieszani, a nie zapominajmy również o bilbordach niepolitycznych : promocje, supermarkety itd.
Tu nie mówie o Kostce, tylko o tym, że PAwlicki opanował 90% bilbordów w Jarocinie
Cytuj | Zgłoś komentarz
 
 
-1 #175 Guest 2010-11-08 09:41
WOLNY JAROCIN nie popiera kopiuj-wklej, problem w tym, że Kostka nie zrobił kopiuj-wklej tylko wykożystał ogólny SLD-owski program a nie nasz wspólny, który jest stworzony i możemy go w każdej sytuacji wykorzystać, jeśli chodzi o "występy" ekipy Pawlickiego to ja nie man nic przeciwko tj. walka wyborcza oni zaczeli brudną walkę i "kto mieczem wojuje od miecza ginie". Ekipa Adasia od lat ma za nic ludzi ich uczucia i ich rodziny liczy się tylko "kasa misiu kasa" no i oczywiście władza.
Cytuj | Zgłoś komentarz
 
 
0 #176 Guest 2010-11-08 10:06
Do Sebastiana.
Dziekuję, że odpowiedziałeś na moje pytanie, zastanawiam się czy Kostka doceni to, że stoisz za nim murem, żeby nie było jak w PISie, Uważałam, że Mikołaj K. jest inteligentnym facetem i moze uda mu się objąć fotel burmistrza, fakty są takie, że mając tak silną i zdesperowaną konkurencję trzeba pokazać,że ma się bardzo dobry program i skierowany tylko i wyłącznie do mieszkańców Jarocina, bo mimo, iż problemy Jarocina i Tarnowa mogą być podobne to jednak na pewno są różne, jeżeli ktoś zajmuje się polityką, chce byc gospodarzem miasta to musi mieć własne pomysły i hasła, a nie uniwersalne dla całej partii. wybacz, ale trzeba spojrzeć prawdzie w oczy, ja też nie chcę Pawlickiego za burmistrza, ale jak narazie, nie ma on konkurenta- a szkoda, który mógły mu zagrazać, myslałam, że Kostka podoła, ale niestety, dla mnie porażka! I nie warto tymi samymi metodami walczyc!
Cytuj | Zgłoś komentarz
 
 
-2 #177 Guest 2010-11-08 10:19
kaja - wezmę to pod uwagę i chętnie się z Tobą spotkam (może też Mikołaj)by posłuchać Twoich spostrzeżeń, zgadzam się z Tobą co do ogólnych programów, my stworzyliśmy swój koalicyjny nie tak wspaniały ale moim zdaniem trzeba było pokazać nasz, przecież nikt nie jest alfą i omegą, ale my jesteśmy koalicjantem a o stanowisko burmistrza walczy szef jarocińskiego SLD nie Wolnego Jarocina. Proponuję mimo wszystko spojrzeć jeszcze raz i pomyśleć nad głosem na Mikołaja, a ja ze swojej strony gwarantuję Tobie, że będę pierwszy który zareaguje jeśli Mikołaj będąc burmistrzem nie spojrzy na problemy Jarociniaków.
Cytuj | Zgłoś komentarz
 
 
+4 #178 Guest 2010-11-08 10:22
I jeszcze jedno.
W naszej polityce przed wyborczej sprawą priorytetową jest wytykanie błędów i tego co obiecali, a nie zrobili obecie rządzący, to jest okropne i dla mnie pozbawione dobrego smaku...
Cytuj | Zgłoś komentarz
 
 
+3 #179 Guest 2010-11-08 10:27
Do Sebastiana!
Niestety daliscie Pawlickiemu pole do popisu, daliscie mu narzędzia a on je wykorzystał i to w dosłownym tego słowa znaczeniu, szkoda, oj szkoda
Cytuj | Zgłoś komentarz
 
 
-1 #180 Guest 2010-11-08 10:32
kaja - ponawiam zaproszenie do spotkania
Cytuj | Zgłoś komentarz
 
 
-1 #181 Guest 2010-11-08 10:46
Do Sebastiana
Dzięki, może skorzystam, chociaż polityke lubię obserwować z boku, ale nigdy nie mówię -nigdy!
Cytuj | Zgłoś komentarz
 
 
+4 #182 Guest 2010-11-08 11:34
Mikołajek pod parasolem ochronnym pana redaktora? To jest niezależna gazeta, która przemilcza plagiat, o którym w sobotę trąbiła TVP i Radio Merkury? Czy nie było na prezentacji kandydata Kostki żadnego dziennikarza "niezależnej" i "obiektywnej" GJ?
Cytuj | Zgłoś komentarz
 
 
-2 #183 Guest 2010-11-08 11:49
do alek - Pamiętaj! W internecie nie jesteś anonimowy. Więc uważaj co piszesz, bo możesz coś chlapnąć i drogo zapłacić, spójrz na definicję plagiatu. Gazeta Jarocińska jest poprostu bardziej profesjonalna od Życia Jarocina i drukuje sprawdzone informacje. A ha dobrze, że napisałeś w jakich mediach to poszło bo to może mieć ogromne znaczenie.
Cytuj | Zgłoś komentarz
 
 
-2 #184 Guest 2010-11-08 11:51
Cytuję Sebastian Raczka:
że szkoła płaci spółce Jarocin-Sport miesięczny czynsz za wynajem saliw KWOCIE 10000PLN (dziesięć tysięcy) Co na to RODIZCE?

To prawda ???????
Proszę o potwierdzenie czy to prawda czy plotka ?
Cytuj | Zgłoś komentarz
 
 
0 #185 Guest 2010-11-08 11:56
taką informację otrzymałem od jednego pracownika SP 4, w sobotę 06-11-2010 i nie wiem czy to jest prawda chciałbym aby magistrat lub spółka Jarocin-Sport to wyjaśniła ale w Jarocinie jest blokada informacji. Np. podaje się, że ma festiwal sprzedano 10-15 tysięcy biletów czy to jest jakaś mała nic nie znacząca różnica? To ile zapłacono kasy za bilety, przecież miasto czyli my dopłaciliśmy prywatnej spółce do organizacji festiwalo ponad 300 tys PLN, a szef najważniejszej z komisji w Radzie Miejskiej czyli szef komisji Rewizyjnej Adam Martuzalski nie REAGUJE NA TO! to pytam ile i na co wydajemy wspólna KASĘ!
Cytuj | Zgłoś komentarz
 
 
+1 #186 Guest 2010-11-08 12:10
jeżeli jest tak jak przypuszczasz na podstawie zasłyszanych informacji, to ja powiem tylko jedno - działalność Pana Kyci w jego Stowarzyszeniu Antykorupcyjnym jest w Jarocinie niezbędna.
Cytuj | Zgłoś komentarz
 
 
0 #187 Guest 2010-11-08 12:12
apropo - dlaczego ktos napisał że Pana "upodlono" w temacie SP4 ?
Cytuj | Zgłoś komentarz
 
 
0 #188 Guest 2010-11-08 12:30
do piop - upodlono mnie nie tylko przy tej okazji, ale ja jestem mało ważny, przeanalizujmy jedną sprawę. Jarocin czyli my dopłaciliśmy za organizację festiwalu w tym roku prywatnej spółce 340 tys PLN (tak podają) jeżeli sprzedano 10 tys biletów po 90PLN (taka chyba była cena ale może każdy sam sprawdzić) to z biletów zarobiono 900.000 PLN a jeżeli sprzedano 15 tys biletów po 90PLN to zarobiono 1350000PLN to jest taka mała różnica? Co robi Adam Martuzalski (człowiek Pawlickiego z KWW Ziema Jarocińska)szef komisji rewizyjnej, gdzie kasa i jaka jest prawda.
Cytuj | Zgłoś komentarz
 
 
-2 #189 Guest 2010-11-09 14:50
...stworzymy w Jarocinie kluby osiedlowe z prawdziwego zdarzenia,
...bo edukacja i przyszłośc naszych dzieci musi stac się priorytetem rządzących,
...bo kochamy Jarocin!
Cytuj | Zgłoś komentarz
 

Sondy

Kto zorganizuje przyszłoroczny Jarocin Festiwal?

Czy nauczyciele i dyrektorzy publicznych szkół powinni dostawać nagrody?

Wieści rolnicze